OSAMA LABIB
انت غير مسجل لدينا
OSAMA LABIB
انت غير مسجل لدينا
OSAMA LABIB
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ALL YOU NEED

الرئيسيةدخولأحدث الصورالتسجيل

نكت غباء

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الرومانسى انا
عضو نشيط
عضو نشيط
الرومانسى انا

ذكر
المزاج المزاج : شغال

نكت غباء Empty
مُساهمةموضوع: نكت غباء   نكت غباء Emptyالأحد أغسطس 30, 2009 5:26 am

واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى خمسميه... أخونا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ...كبس عليه النوم … قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد

مرة اتنين أغبية طالعين رحلة فالسواق نزل استراحة ورجع لقى الفتيس مش موجود قالهم الفتيس راح فين...قالوله لقينك يا عم طول الطريق عمال تشد فيه مش عارف تخلعه قولنا نشلهولك

مرة واحد غبى واقف في الشارع وبيتكلم فى المحمول وعمال يزعق ويقول : بس دورى تانى...معلش دورى كويس ..واحد معدى فى الشارع سأله : فيه ايه؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع .. لقى (الرقم الذى طلبته غير موجود بالخدمة من فضلك اعد المحاوله)

إتنين أغبية إشتروا حصانين وعاوزين يفرقوهم عن بعض راح الأولاني قطع ديل حصانه وقال لزميله أنت حصانك ديله مش مقطوع قاله لا مش باينه، راح شوية ورجع راح قاطع رجل حصان زميله وقال له حصانك رجله مقطوعة قال له لا مش باينه، راح قاطع راس حصانه ورجع قاله حصانك راسه مش مقطوعة قاله بيتهيألي أوضح حاجه إن حصانك بني وحصاني أبيض

مره اتنين مجانين اتفقوا انهم يهربوا من المستشفى واحد قال للتانى لو لاقينا السور عالى هنهده لو لاقيناه واطى هنط من فوقيه التانى قاله ماشى راحوا مالاقوش صور خالص قالوا يخساره المهمه فشلت

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
admin
Admin
Admin
admin

mms نكت غباء Mms-love1
البلد : نكت غباء 3dflag23
ذكر
المزاج المزاج : عالى

نكت غباء Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت غباء   نكت غباء Emptyالأحد أغسطس 30, 2009 1:56 pm

نكت غباء Get120077zydxl2jnk7