OSAMA LABIB
انت غير مسجل لدينا
OSAMA LABIB
انت غير مسجل لدينا
OSAMA LABIB
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ALL YOU NEED

الرئيسيةدخولأحدث الصورالتسجيل

شوية نكت فى الجون

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
متمرد
مشرف قسم خمسه فرفشه
مشرف قسم خمسه فرفشه
متمرد

ذكر
المزاج المزاج : عالى اخر حاجه

شوية نكت فى الجون Empty
مُساهمةموضوع: شوية نكت فى الجون   شوية نكت فى الجون Emptyالثلاثاء سبتمبر 01, 2009 7:36 pm

عيل صعيدي نجح في الامتحانات قال لابوه عاوزك تجبلي هدية موبيل ابوه قاله موافق بس تركب اخواتك معاك

2 / مرة فار مسطول نام جنب قطة ميته ولما صحي قال انا عارف نفسي لما بشرب بفتري

3 / صعيدي مات نزل عليه 63 ملك 3 يحاسبوه 60 يقنعوه انه مات

4 / مرة 3 اندال بيتنافسوا من اكتر واحد فيهم ندل
الاول شاف ست عجوزة قام شتمها وقالهم شوفتوا اندل من كدة
التاني قام لنفس الست العجوزة وضربها وقال لهم شوفتوا اندل من كدة
التالت قالهم انا بقى اندل واحد فيكوا قالوله لية ان شاء الله قالهم الست دي تبقى امي

5 / واحد مسطول بيقول لصاحبه مش عارف يأ أخي عود الكبريت ده ما بيولعش ليه مع إنه لسه مولع من شوية

6 / • تايه بيسأل واحد ماشى فى الشارع اية اسرع طريق اروح بيه للمستشفى ؟؟ قالوة غمض عينك وعدى الشارع

7 / بلدياتنا نجح في انتخابات مجلس الشعب، ففي اول جلسة قاعد جنب واحد افندى فالأفندى عزم عليه بسيجارة مارلبورو، وبعد شويه بيسالوا إيه رأيك في الديمقراطية ياحاج؟؟.. فرد الحاج : والله أحسن من الكيلوبترا

8 / مره واحد مسطول ماشي مع حبيبته في نص الليل فاشفت ابوها فقالت يالهوي بابا بابا فقالها ماتخافيش قوليلوا اخوكي

9 / أحول سألوه شو امنيتك في الحياة قال :
اشوف واحد ماشي لوحده

10 / مرة 10 اغبياء بيلعبوا على الطريق الصحراوى واللي تخبطه العربية مرتين يطلع برة اللعبة

11 / استضافوا واحد بلدياتنا في برنامج الكاميرا في الملعب سألوه بتشجع مين قالهم المقاولين العرب قالوله بتحب مين في المقاولين العرب قالهم الجماعة بتوع المحارة

12/ عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال، واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت متجوز عليكى ومعايا ولد أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة، راح ولما رجع ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده
.
لماضه
عضوة مميزة
عضوة مميزة
لماضه

انثى
المزاج المزاج : الرقص

شوية نكت فى الجون Empty
مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت فى الجون   شوية نكت فى الجون Emptyالثلاثاء سبتمبر 01, 2009 11:04 pm

يعطيك العافية محمد
12/ عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال، واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت متجوز عليكى ومعايا ولد أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة، راح ولما رجع ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده[/b].

شوية نكت فى الجون
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» شويه امثال فى الجون
» شوية صور في اللذيذ